Gradski ombudsman Aleksandar Grujić podržao je Novosađane koji mesecima traže vraćanje linije broj 5 gradskog prevoza na staru trasu, apelujući na činjenicu da su odsečeni od grada.
Umesto ovoga bolje je da se uvede linija 13 konacno. Treba da pesacim 5 kilometara (30 min) da bih se spustio niz bulevar Evrope. Ni jedan jedini autobus ne saobraca tuda. Imam drugara koji svaki dan po zimi pesaci do posla jer mu je radno mesto blizu groblja, a zivi blizu Higijenskog. Svaki dan, po ledu, snegu, vetru, a sve zato sto GSP vec 4 godine ne moze da uvede liniju na novu trasu Bulevara Evrope. Da ne pricamo o tome koliko se treba zezati da bi neko sa Avijacije otisao na fakultet.
Ombudsman može i treba da brine o interesima građana, ali otkud mu pravo i drskost da crta gradske autobuske linije! Tu je očito prekoračio svoja ovlašćenja! S tom zamišljenom starom-novom peticom se nije proslavio. Ta i takva linija je dugo postojala, ali je bila predugačka, s više punktova koji su usporavali vožnju i redovno izazivali zakašnjenja (Rodić, Najlon, a naročito uvek nepredvidvi most preko kanala). GSP dobro zna kako je sve to izgledalo, pa je, pre nego što će tu liniju reorganizovati, na ključnim njenim stajalištima snimao stanje i pismeno anketirao putnike. Izmena trase je upravo rezultat tih anketa. Sad ombudsman te ankete i građane koji su u njima učestvoali ladno ignoriše, i pojavljuje se kao majka Janja nekim drugim građanima. Sva sreća što njegovi nazori nisu obavezujući, pa će se tim lakše moći ignorisati. Najzad, putnici s Klise uopšte ne insistiraju na direktnoj vezi s Avijatičarskim naseljem (koje ih, samo po sebi, ne zanima, jer ono nije ni Bistrica ni Detelinara) već traže kvalitetniju vezu s centom grada, ili eventalno s Limanima i Detelinarom, a ne s Rumenačkim putem i Avijacijom.
Još jedan ombudsman rešio da populizmom osvoji simpatije!
Zaštiti ti mene, ombudsmane, od maltretiranja u redovima ispred Socijalnog, gde se po hladnoći stoji i čeka na otvaranje ulaza. Kao da ljudi ne bi mogli po vetru i da se sklone u njihove hodnike, recimo.
Zaštiti me od toga da mesecima ne mogu da zakažem specijalistički pregled u Pliklinici, jer ne mogu da stojim satima u redu na minus temperaturama.
I tako dalje, i tako bliže.
Ako ne možeš ZAISTA da me ZAŠTITIŠ od bahatosti državnih i gradskih i bilo kojih ustanova u situacijama kada su život i zdravlje u pitanju, nemoj ni da se javljaš. Ne sažaljevaj situaciju, ne prekorevaj nadležne, ćuti, ne staj nam na muku.
Ne podsećaj nas da još i ti primaš platu za našu muku koju ne možeš da rešiš.
Najdoslednije bi, zapravo, bilo da podneseš ostavku, jer tvoje radno mesto nema nikakvu moć a ni opravdanost.
Znam da je teško odreći se sigurne platice, ali bar ćuti, dozvoli da te zaboravimo. Ne računaj na našu maloumnost, na naše simpatije što pokrećeš važna pitanja. Tvoj je posao da ih REŠAVAŠ, a naš, građanski, da ih pokrećemo.
Ajd zdravo
Ostaj mi zdrav i veseo.
Па ово је стара траса 5-ице и то је она што треба грађанима јер велики део иде до Футошке пијаце.Интересује ме ко то са Клисе иде до ДТД?Нико!Дакле нека се градски омбудсман бави битнијим стварима и реши силне листе чекања на заказивање код специјалисте и код осталих доктора а не овом глупостима
Pojedini delovi grada (naročito Limani) su u izuzetno povlašćenom položaju kada se radi o gradskom prevozu. S druge strane, naselja kojima je gradski prevoz mnogo potrebniji (Klisa, Telep, Adice, Sremska Kamenica, Petrovaradin,...) su veoma loše pokriveni linijama gradskog prevoza, polasci su retki, a gužve u vozilima su velike.
Vratite autobus br. 6 na staro polazište na okretnici, briga me što smeta vašem sns pulenu što mu autobus staje ispred zgrade. Odsekli ste
taj deo podbare gde, bacili bus da kreće bezveze sa riblje pijace, odakle skoro niko ne kreće.
Како би било да се све, баш све одреда, линије градског саобраћаја - стекну на Тргу слободе (као пре 30 година, окретница око Милетића - лепота и красота једна) - па да "одсечени" као и сви остали, дођу на своје и срасту са "градом"!?
Шалу на страну, наш градски саобраћај (баш као и такозвани саобраћај у целини) је подуже зрео за озбиљне и дубоке промене.
Они-који-вуку-конце би морали да се подухвате корените реформе принципа и организације овог виталног система, па ако треба и да при томе разбију и неке, одавно застареле, себичне навике путника!
Треба преиспитати мрежу линија, посматрајући град и околна насеља као један кориснички систем, искоренити безбројна преклапања линија (на Булевару ослобођења се на појединим станицама сретне по 3 па и 4 возила ...), однос приградског и градског (зашто све приградске линије морају до жељезничке станице, на пример, кроз читав град, само да се не преседа или ...).
Крајње је време да се уведе временска возна карта са правом преседања (хоћемо ли је плаћати соларно или сателитски је при томе крајње небитно!) - да поменем само 2-3 питањца ... Добила би се боља покривеност линијама, доста слободних возила па тиме и мањи размак полазака као и разумна, прихватљивија цена превоза.
Tako je! Vratite staru peticu koja ide od detosa do klise i prolazi mali deo podbare. Pošto je sada detelinara odsečena od tih delova grada. Od kada je promenjena okretna stanica 11 sa pijace na autobusku moraš se voziti od abc-a do podbre sat vremena, pa je br. 5 bio dobar i u tom smislu što je ipak povezivao mali deo podbare. Da ne govorim da ukoliko želiš na najlon moraš kupovati dve karte!!! A ukidanje broja sigurno nije isplativije, jer je uveden br 18, pa sad postoje dve linije za istu trasu za koju je nekada postojala jedna. Ustvari da...isplativije je za GSP, jer naplati više karata, ali za građane kao ni životnu sredinu sigurno nije bolje! A javno preduzeće bi valjda trebalo da radi u službi svojih građana!
Iovako će uvesti šta oni odluče, a na šta je dobro za nas.Nego kad počinje grejanje to ja vas g-dine da pitam pa prenesite tamo ovo pitanje kome treba. Jesu li ovo neke probe ili preko cele godine što plaćamo nije dovoljno. U odnosu na prošlu godinu ni blizu...
Vid, jos postoji i ova funkcija u gradu? i neko je obavlja? i pored nekih sitnih pravnih, kriminalnih trivijalnosti u gradu on se javlja po ovakvo vaznim pitanjima...?
Наравно да треба вратити стару трасу петице, такође треба увести и нове линије за Клису. Само погледајте на мапи НС колика је Клиса, а постоје само двије линије. Док полупраѕни аутобуси шпартају Лиманима, према Клиси кркљанац.
Bolje uvedite novu liniju koja ce da spaja NN, Detelinaru, Telep i jos neki deo grada ovim novim Bulevarima, posto ti delovi grada, iako su blizu, nemaju direktne linije (Telep i Detelinara), vec uvek moras da presedas.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ombudsman poziva na vraćanje stare trase "petice"
Novi Sad
•02.12.2013.
•10:22 > 10:51
Komentari 18
Mozda bi mogla da nam uplati bar pola od (20 tak?) miliona EVRA sto nam duguje, pa da kupimo jos koji GSP .autobus
posmatrac
Shin Sekai
pera pesak
ovog prevarenog i napacenog naroda.
Lord of the bots and Troll mas
Kupite sebi lepo automobil!
Sram vas bilo!
Sve autobuse treba ukinuti!
Nikolaj
ja
Zaštiti ti mene, ombudsmane, od maltretiranja u redovima ispred Socijalnog, gde se po hladnoći stoji i čeka na otvaranje ulaza. Kao da ljudi ne bi mogli po vetru i da se sklone u njihove hodnike, recimo.
Zaštiti me od toga da mesecima ne mogu da zakažem specijalistički pregled u Pliklinici, jer ne mogu da stojim satima u redu na minus temperaturama.
I tako dalje, i tako bliže.
Ako ne možeš ZAISTA da me ZAŠTITIŠ od bahatosti državnih i gradskih i bilo kojih ustanova u situacijama kada su život i zdravlje u pitanju, nemoj ni da se javljaš. Ne sažaljevaj situaciju, ne prekorevaj nadležne, ćuti, ne staj nam na muku.
Ne podsećaj nas da još i ti primaš platu za našu muku koju ne možeš da rešiš.
Najdoslednije bi, zapravo, bilo da podneseš ostavku, jer tvoje radno mesto nema nikakvu moć a ni opravdanost.
Znam da je teško odreći se sigurne platice, ali bar ćuti, dozvoli da te zaboravimo. Ne računaj na našu maloumnost, na naše simpatije što pokrećeš važna pitanja. Tvoj je posao da ih REŠAVAŠ, a naš, građanski, da ih pokrećemo.
Ajd zdravo
Ostaj mi zdrav i veseo.
НИКИ
Nikola
Podbara
taj deo podbare gde, bacili bus da kreće bezveze sa riblje pijace, odakle skoro niko ne kreće.
Плавић
Шалу на страну, наш градски саобраћај (баш као и такозвани саобраћај у целини) је подуже зрео за озбиљне и дубоке промене.
Они-који-вуку-конце би морали да се подухвате корените реформе принципа и организације овог виталног система, па ако треба и да при томе разбију и неке, одавно застареле, себичне навике путника!
Треба преиспитати мрежу линија, посматрајући град и околна насеља као један кориснички систем, искоренити безбројна преклапања линија (на Булевару ослобођења се на појединим станицама сретне по 3 па и 4 возила ...), однос приградског и градског (зашто све приградске линије морају до жељезничке станице, на пример, кроз читав град, само да се не преседа или ...).
Крајње је време да се уведе временска возна карта са правом преседања (хоћемо ли је плаћати соларно или сателитски је при томе крајње небитно!) - да поменем само 2-3 питањца ... Добила би се боља покривеност линијама, доста слободних возила па тиме и мањи размак полазака као и разумна, прихватљивија цена превоза.
Detelinarka Duška
čekićar
Vladimir
Sima
ПатриЈот
Hm
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H